سفارش تبلیغ
صبا ویژن
روزى دو گونه است : آن که بجوید و آن که بجویندش ، پس آن که دنیا را جوید مرگ در پى او پوید تا از دنیایش برون راند و آن که آخرت را خواهد دنیا او را جوید تا روزى‏اش را به کمال بدو رساند . [نهج البلاغه]

اس ام اس های خوشگل

 
Jalali Calendar Code -->


 
اس ام اس عاشقانه تنهایی - پیامک تنهایی و جدایی90(سه شنبه 90 شهریور 15 ساعت 4:57 صبح )

اس ام اس تنهایی اس ام اس جدید تنهایی اس ام اس تنها بودن مسیج تنهایی پیام کوتاه تنهایی پیامک عاشقی تنهایی اس ام اس عشقولانه تنهایی اس ام اس تنهاترین ها پیامک قشنگ پیامک جدایی اس ام اس جدید تنها بودن

همه جوراس ام اس عاشقانه90-اس ام اس جدید سرکاری-اس ام اس زیبا-مسیج جدید

************

تو برو پیچک من ، فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن ، روی پیشانی من چیزی نیست ، غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی

************

وسعت درد فقط سهم من است ، باز هم قسمت غم ها شده ام ، دگر آیینه ز من با خبر است ، که اسیر شب یلدا شده ام ، من که بی تاب شقایق بودم ، همدم سردی یخ ها شده ام ، کاش چشمان مرا خاک کنید ، تا نبینم که چه تنها شده ام

************

این روزها که می گذرد
یک ترانه تلخ
قصه ی تنهایی های مرا می سراید
سمفونی گوش خراشی است
روزهاست پنبه دگر فایده ندارد
......باید باور کنم
تنهایم

************

چرا غم ها نمی دانند که من غمگین ترین غمگین شهرم ، بیا هی دوست با من باش که من تنهاترین تنهای شهرم

************ 

نکنه خدا نکرده سفر بهت بسازه ، عوض کنه هواتو آب و هوای تازه ، نکنه خدا نکرده یادت نمونه اشکام ، یادت بره چه خستم یادت بره چه تنهام

************

 من به تنهایی یک چلچله در کنج قفس ، بند ، بندم همه در حسرت یک پرواز است ، من به پرواز نمی اندیشم ، به تو می اندیشم ، که زیباتر از اندیشه یک پرواز است

************

برو ولی اینو بدون هر جا باشی دوست دارم ، هنوز برای دیدنت رو رویاهام پا میزارم ، دل منو شکستی وقتی تنهام گذاشتی ، کاش می دونستم که تو هیچوقت دوسم نداشتی

 

بقیه اس ام اس های تنهای و جدایی در ادامه مطلب.حتما دیدن کنید






کد موزیک

src='http://www.niyazkade.com/pg/score.aspx' type='text/javascript'>